torsdag 29. januar 2015

Snowboardhals


I fjor vinter ringte broren min meg og lurte på om jeg hadde en svart ullhals som han kunne låne. Det hadde jeg jo ikke, men jeg fikk en god idé om hva han kunne få til jul. Selv om dette da var en av de første strikkejulegavene jeg planla å lage i fjor, så ble den ikke ferdig da. Så i pakka fikk han en halvferdig hals med pinner og garn. Han kunne selv velge om han skulle strikke den ferdig selv, eller om jeg skulle gjøre den ferdig for han. Rart det at han valgte det siste alternativet. 


Broren min har siden han var liten vært veldig aktiv på snowboard, så jeg måtte jo da sy på en liten strekmann med snowboard. Synes egentlig det ble litt kult. Han har opp gjennom årene kjørt mange konkuranser og har brukt mesteparten av ledig tid i ulike bakker. Det har jo også kommet noen telefoner fra han om at han har hatt noen voldsomme fall, men det har ikke stoppet han. Mens vi i familien ble egentlig litt lettet da det så ut som han sluttet å satse stort i konkuranser (kunne da puste litt roligere når vi visste at han var i bakken). Men i fjor overasket han ganske stort da han på slutten av sesongen vant NM i Big Air og Norgescupen herrer. 


Han er jo ganske flink da :)
Her kan du se mer av han og kameratene hans.



Snowboardhals
Oppskrift: Egen
Garntype: Sandnesgarn, merinoull
Pinnestr: 4
Str: omkrets 46 cm lengde 22 cm
Vekt: 70 g

Ønsker dere alle en flott torsdag :)

4 kommentarer:

  1. Det gjorde seg virkelig med den lille, søte strekmannen :) Nå kan broder`n boltre seg i snøen og likevel holde seg varm!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Ja, synes det jeg også. Ja, er nok godt og varmt med merinoull i halsen.

      Slett
  2. Så kul! Heldig bror! Så flink han er! Både mannen min og jeg har stått veldig mye på brett og vet hvor godt det er med noe varmt i halsen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Ja, han er flink. Blir fort kald om man ikke har noe i hals når man står på brett ja. Hvertfall gjør jeg det.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...