lørdag 27. april 2013

Sommerstrikk og vår

Sola skinner, hestehoven er å se over alt og det begynner å bli varmere. Ekstra vår og sommer stemning blir det med bomull på pinnene. Den første sommervesten jeg strikket til Ronja ble jo veldig mye for stor. Da hadde jeg ikke så veldig lyst til å strikke en til, så jeg valgte en annen type. Hadde ikke noe mønster, så den ble til mens jeg strikket den. 

Neste helg skal jeg til Bergen for å besøke søsteren min og familien hennes, så da får vi se om det ble litt riktigere størrelse på denne toppen. Gleder meg veldig til å se lille Ronja igjen.






Garntype: Bomull
Pinnestr: 3
Størrelse: ca 1 år
Oppskrift: Egen
Tilbehør: To knapper

Har alt noe nytt på pinnene og det er bomull denne gangen også. Rester fra denne toppen faktisk. Tror det blir en klut, men vi får se.

Ønsker alle en fin lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...